reklama

Pod stromom

Sedela na tráve a chrbtom sa opierala o mohutný kmeň. Bola tak uvoľnená, tak pokojná, tak veľmi splývala s prostredím, až som ju takmer prehliadol. Miloval som ju, miloval som spomienku na ňu, ako sedí pod stromom, hovorí s ním, splýva s ním.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nenašliju ani po desiatich dňoch hľadania, nenašli ju nikdy. Zmizla bez akejkoľvekstopy, akoby sa rozplynula. Čoraz častejšie sedávam na jej mieste pri strome,mám pocit, akoby som v ňom videl jej oči, cítil jej dych. Akoby sa mi ten stromprihováral. Dokonca sa mi zdá, akoby ma ľudia v jeho tieni ani nevideli.

Miroslav Bakoš

Miroslav Bakoš

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prchavá existencia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu